DEVELOPERSKÉ PROJEKTY
MARKETING/PRODEJ


Každý projekt si zaslouží individuální marketingovou strategii. Každý je jedinečný a je potřeba vytvořit jeho tvář, která osloví a lidé si jej díky tomu zapamatují.  Při tomto procesu spolupracuji se špičkami ve svých oborech.
Mezi jednu ze svých hlavních předností bych zařadila moji dlouholetou úspěšnou praxi v oboru jako realitní makléř a proto, když s týmem chystáme prodej projektu a vytváříme marketingovou strategii, nejde nám pouze o hezkou prezentaci, jako většině marketingových společností, nýbrž o oslovení a zaujetí koncových klientů, kteří se následně stanou i kupci vašeho projektu.
Když víte, co lidé chtějí, prodáváte.

ZÁKLADEM ÚSPĚŠNÝCH PROJEKTŮ JE MIMO JINÉ DOBŘE ZVOLENÝ MARKETING.

 Pomůžeme Vám vytvořit lákavé vizualizacefotografie a promo videa, profesionální webové stránky, poutavé reklamní kampaně na sociálních sítích a internetových vyhledávačích, katalogy a reklamní předměty, inzerce na vyhledávaných serverech a mnohé další pro úspěšnou prezentaci vašeho projektu.  Profesionálně provedené prohlídky s kupujícími, vyřízení financování a následné dokončení prodeje včetně všech právních náležitostí je samozřejmostí. 
Co se prodeje projektů týče, specializuji se výhradně na jižní Moravu, speciálně na Brno a Brno-venkov, dále Břeclavsko, oblast kolem Pálavy a také Hodonín a Znojemsko.

Od vyhledání ideálních parcel pro výstavbu, přes návrhy projektů, vyřízení stavebního povolení, dále zajištění kompletního již zmíněného marketingového servisu, který je důležitým bodem pro prodej hotového projektu, prohlídky, jednání s kupci, smluvní dokumentace od renovované advokátní kanceláře s mnohaletou praxí s developerskými projekty a samozřejmě přepis na katastrálním úřadu a konče předáním novým majitelům. 

Mimo to také nabízím k prodeji i developerské projekty ve fázi s již schváleným stavebním povolením.

 Při tomto procesu spolupracuji se špičkami ve svých oborech.  



VIZUALIZACE INTERIÉRU A EXTERIÉRU

Vizualizace je základním kamenem při prezentaci nového projektu. Pokud nemovitost ještě nestojí, je to právě vizualizace, která musí kupující zaujmout.

FOTOGRAFIE A PROMO VIDEO

Fotografie a zpracování propagačního videa projektu a jeho okolí, je jedním ze zásadních bodů při budování reklamy projektu 

REKLAMA, MARKETING  NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH A VE VYHLEDÁVAČÍCH

Díky 14 leté praxi v oboru vím, kudy marketing pro developerské projekty směřovat a co nejefektivněji zaujmout koncové zájemce 

WEBOVÉ STRÁNKY,
GRAFIKA, TISKOVINY

 Loga, chytlavé slogany, zajímavé grafické zpracování, katalogy apod. Webové stránky projektu šité na míru, které musí zaujmout, obsáhnout vše potřebné a přilákat nové klienty.  

PROHLÍDKY A KOMUNIKACE S KLIENTY

Zaštítíme kompletně prodej projektu se vším všudy včetně prohlídek a komunikace s klienty, zjistíme jejich možnosti a zajistíme kvalitní financování. Vyřídíme veškerou administrativu. 

PRODEJ PROJEKTU
KATASTRÁLNÍ ÚŘAD

Veškerá dokumentace a podpora ze strany renovované advokátní kanceláře, která má letitou praxi v prodeji developerských projektů až po přepis na katastrálním úřadu a předání novému majiteli.   

AKTUÁLNÍ DEVELOPERSKÉ PROJEKTY

REZIDENCE MERUŇKOVÁ,
PRÉMIOVÉ RD, VELKÉ PAVLOVICE

Důraz klademe na vysokou kvalitu a svěží design.  Nabízíme k prodeji soubor 4 nadstandardně vybavených samostatně stojících RD na okraji nové výstavby v atraktivní vinařské obci Velké Pavlovice.
Dokončení výstavby je plánováno 8/2024.
www.rd-velkepavlovice.cz  

Nadstandardní vybavení

Podlahové vytápění, stropní chlazení za pomoci tepelného čerpadla. Geotermální vrt, fotovoltaika, ventrální vysavač, bezpečnostní systém a mnohé další.

Kompletně vybavený interiér

Nábytek na míru, designová kuchyňská linka vč. nadstandartních spotřebičů. Designově vybavený obývací pokoj, hliníková terasa se zastřešením, kvalitní velkoformátová dlažba a dřevěné podlahy.

Kvalita a svěží design

Designově vybavený obývací pokoj, ložnice s kontinentální postelí.  Důraz klademe na vysokou kvalitu a svěží design.

VIZUALIZACE

Jsou základním kamenem při prezentaci nového projektu. Pokud nemovitost ještě nestojí, je to právě vizualizace, která musí potencionální kupující zaujmout. Jsou klíčové pro úspěšnou prezentaci developerského projektu ať už ve formě reklamních kampaní na sociálních sítích, webových stránkách či billboardech. První dojem je jen jeden a proto je potřeba, abychom zdůraznili veškeré přednosti ať už jde o lokalitu, ve které se projekt nachází, architekturu, která ho formuje, či je například exkluzivně vybaven a navodili v zájemci ten kýžený pocit, kdy si v duchu řeknou, ANO, toto je místo, kde si umím představit žít.

V teamu máme pro tuto tvorbu špičku ve svém oboru, posuďte sami.

PROMO VIDEO

Promo video je velice silným prodejním prostředkem. Prostřednictvím videa lze představit veškeré výhody daného projektu a hlavně podtrhnout přednosti lokality, ve které se nachází, ať už se jedná o bytový komplex v srdci metropole s veškerou občanskou vybaveností, či jde o rodinný dům s výhledem do sadů a vinic v komfortní vzdálenosti od velkoměsta.

MARKETING NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH A TVORBA OBSAHU

  • Výhodou reklamy na sociálních sítích jako jsou například Facebook a Instagram, je možnost oslovit velké množství uživatel, kteří by mohli být naší koncoví zájemci. Díky svému podrobnému nastavení nám umožní poměrně přesné zacílení reklamy i dobrou zpětnou vazbu v podobě analýz. Čím dál více lidí na celém světe tyto sítě hojně využívají. Při tvorbě marketingového plánu při prodeji projektu je vždy dobré zvážit veškeré možnosti reklamy a vytvořit mezi jednotlivými kanály určitou synergii. 
  • Rádi byste informovali své potencionální zákazníky o dění při výstavbě projektu? Ráda Vám pomůžu s tvorbou příspěvků na sociálních sítích
  • GOOGLE A SEZNAM

    Krom sociálních sítí jako jsou Facebook a Instagram podpoříme projekt formou reklamy ve vyhledávačích Google a Seznam.

    REKLAMNÍ BANNERY, LOGA,
    SLOGANY PROJEKTU

    Každý projekt má své kouzlo, své přednosti, ať už je to lokalita ve které se nachází, architektura, která ho formuje, či je například exkluzivně vybaven. Všechny tyto přednosti je potřeba potenciálním zájemcům předat a to stručně a výstižně. Reklamní banner musí klienta, na kterého cílíme, na první moment zaujmout a vyvolat potřebu další komunikace.  

     
    Předání zásadních informací a podtržení individuálních předností
    Zacílení na konkrétní skupinu klientů, které chceme zaujmout
    Vytvoření zájmu o projekt a navázání komunikace

    TISKOVINY, REKLAMNÍ PŘEDMĚTY

    Tiskoviny a především katalogy jsou jako podpora prodeje velice důležité. Pomáhají kupujícím v rozhodování při koupi nemovitosti.

    Na prohlídce vždy klientům věnuji katalog, který vytvořím speciálně na míru k danému projektu. Zájemci tak mohou v klidu a v pohodlí svého domova přemýšlet o tom, jak se zabydlí ve své nové nemovitosti. Je to velice dobrý prostředek podpory prodeje vašeho projektu. 

    Plánujete prezentaci a prodej vašeho projektu?